AD Travel

-reiseregning | Utlegg | Skybasert | Integrasjon

Reisesystem, utleggsystem, AD Travel

Visste du at det koster kr 213,- i snitt å registrere og godkjenne en enkelt reise eller utlegg? Vi i 4human HRM vet at dette er en utgiftspost som mange bedrifter overser, men vi har løsningen for en forenklet og forbedret arbeidsdag for deg og dine medarbeidere. 

Reisesystem for bedrifter

Dette vil du oppnå

  • Enklere hverdag
  • God oversikt
  • smile-o
    Økt kontroll
  • camera
    Elektroniske bilag og vedlegg
  • cloud-upload
    Skybasert, alt på ett sted
  • cogs
    Integrasjon med lønnssystemer

systemet inkluderer

  • check
    Registrering av utlegg
  • check
    Registrering av reiser
  • check
    Kartfunksjonalitet
  • check
    Integrasjon med lønnssystemer
  • check
    Mobilfunksjonalitet
  • check
    Kredittkortintegrasjon
  • check
    Kamerafunksjonalitet
  • check
    Kjørebok
  • check
    Kalenderfunksjonalitet
4human hrm, ad travel
Utlegg, kalender og kjøring

Kalender og kjøring

AD Travel er et skybasert utlegg og -reiseregningssystem, som leveres til alle type bedrifter over hele landet. Du får full tilgang til dine reiseregninger enten du er ute og reiser, utfører godkjenninger eller den som håndterer lønn. Systemet er nettbasert og du trenger ingen server eller programvare. Systemet er tilgjengelig for alle i virksomheten din via nettet, AD Travel har mobilløsning slik at du som reiser mye kan registrere utlegg og reiser mens du er ute. AD Travel blir driftet av 4human HRM slik at du slipper å investere i hardware, software og kompetanse.

AD Travel har kalenderfunksjon for enkel registrering av utlegg og reiser. Når du skal registrere et utlegg blir du automatisk forespurt om å åpne kamerafunksjonen, slik at du ikke glemmer å dokumentere for utlegget. Systemet integreres med lønnssystemer og bedriftskredittkort. AD Travel gjør utregninger og kontrollerer automatisk. Du får bedre kontroll og en mer effektiv prosess. 

Alle disse fordelene gjør at du som leder vil bruke mindre tid på godkjenning og dine ansatte og medarbeidere vil bruke kortere tid på registrering. Alt i alt sparer virksomheten din mye tid og ressurser som du og dine medarbeidere kunne brukt på det dere er best på. 

Kart, kamera og utlegg

Kart, kamera og utlegg

Kontakt oss



Du kan når som helst endre dine e-postpreferanser, og lese mer om hvordan vi behandler personopplysning i vår personvernerklæring.

Eller ring oss direkte på: 97 00 99 95 + Tast 1

May S. Einarsen

Leder servicesenter lønn

quote-left

Vi har vært bruker av AD Travel siden 2007 og det har gitt oss et moderne lederverktøy. Hele organisasjonen har tilgang til reiser, refusjoner og kjørebøker. Fylkeskommunen innførte i 2009 bruken av firmakredittkort som er integrert med AD Travel og i 2015 tok vi i bruk mobilapplikasjonen. Systemet gir oss bedre kvalitet på data, en smartere måte å håndtere reiseregninger og på en mer kostnadseffektiv måte.

GJØR SOM DISSE - Spar tid og penger

Et utvalg av våre kunder på AD Travel